Els passats 4 i 5 de juliol, el Monestir de Lluc va acollir una formació intensiva dirigida als equips impulsors dels centres de la xarxa de Canvi Intensiu.
L’objectiu principal d’aquesta trobada va ser valorar les actuacions realitzades i desenvolupades durant el curs. Així mateix, es va capacitar els equips impulsors, encarregats de liderar les transformacions a cada centre, per a dur a terme les actuacions del curs 2023-2024. A més a més, aquest espai va esdevenir un moment de retrobament entre els centres i de celebració dels èxits aconseguits.
Podeu veure el recull d‘imatges de les II Jornades de Canvi Intensiu 2023.

