Eines PMT


QUADERN DE BITÀCOLA
ESPIRAL D’INDAGACIÓ
Eina d’acompanyament i registre.Model d’indagació col·laborativa
És un document d’acompanyament
per a l’equip impulsor
que genera reflexió
i permet registrar experiències rellevants
per tal d’evidenciar el procés d’aprenentatge
en relació a la gestió del canvi del centre.
Basada en l’evidència.
Consta de 6 fases: observar,
focalitzar, desenvolupar la intuïció,
aprendre, passar a l’acció i comprovar.
Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és 8.-Rubrica-del-canvi-1.png

RÚBRICA DEL CANVI

PROTOTIPATGE I
PLA D’ESCALADA
Eina de reflexió i d’aprenentatge. Mètode per a la millora de l’aprenentatge.
Té com a objectiu orientar els centres
sobre la seva situació actual
i ajudar-los a prendre decisions per a la millora.
Pot ser usada com a eina de sensibilització i formació, com a eina d’autoavaluació

i/o com a eina d’orientació per a la planificació.
*Per un òptim funcionament de l'eina no es recomana l'entorn de Microsoft Explorer.
Prototip: aprenentatge a petita escala (pilotar).
Pla d’escalada: implantació gradual del prototip

el qual ha estat validat i reflexionat.

SISTEMÀTICA v3.3.

PGA-MEMÒRIA v4.0.
Agenda intel·ligent.Document que connecta la PGA i la Memòria.
Recull els processos i rutines del centre.
Està connectada amb la PGA-memòria.
Permet planificar i fer el
seguiment dels objectius del
centre a 4 anys vista

Instruccions (12-09-24)
Base d’orientació
Tècnica d’esmicolament
Web del DIE
XARXESEQUIP IMPULSOR
Estructura organitzativa entre centresEstructura organitzativa de centre
L’objectiu de les xarxes és el de
col·laborar de forma estable i
sistemàtica, aprendre plegats, reforçar
els projectes propis i crear coneixement
compartit. El treball en xarxes millora
l’aprenentatge professional.
Les xarxes estan facilitades per les
assessores i els assessors del programa
els quals també acompanyen a través de
visites al centre.
Lidera el canvi, representa la
transformació i vetlla per la cultura de
centre. Potencia processos d’acció-
reflexió en equilibri amb els àmbits
emocional, racional i contextual. Ho fa a
través de dinàmiques que impliquen a
tota la comunitat educativa les quals
estan enfocades a treballar els 4 eixos
del marc: propòsit, pràctiques, avaluació
i organització.